Transport si retururi

Societatea noastra colaboreaza cu firma de curierat URGENT CURIER. Clientii au posibilitatea de a urmari evolutia livrarii direct pe site-urile firmelor de curierat (link-urile de mai sus), folosind numarul AWB sau referinta expedierii.
Livrarea se face in maxim 48 de ore de la trimiterea comenzii cu conditia ca produsele sa fie pe stoc.
Pretul coletului poate fi verificat direct pe site-ul transportatorului www.urgent-curier.ro

Pentru persoanele care sunt din Bucuresti livrarea se poate face de catre o persoana a societatii.

Garantia Produselor

GARANTIE

 

Termenul de garantie este de:

-    Replicile beneficiaza de garantie intre  6 - 12 luni in functie de model si producator

-    NU toate produsele comercializate  beneficiaza de garantie

Consumatorii au dreptul sa reclame vanzatorilor orice neconformitate aparuta la un produs achizitionat in perioada garantie. Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele sau daca este posibil reparate.
Piesele ce fac obiectul unei garantii vor fi insotite obligatoriu de urmatoarele documente:

-    factura de achizitie

-   dovada montarii intr-un service agreat

-    descrierea defectului constatat sau a deficientei

Nu se acorda garantie sau se anuleaza in urmatoarele cazuri:

-    piesele nu au fost montate intr-un service agreat

-    piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri sau actiunea unor factori externi -    piesele prezinta o uzura anormala

-    piesele defecte in urma montajului necorespunzator

-    piesa a fost montata intr-un ansamblu cu alte piese defecte sau modificate

-    piesele de uzura a caror longevitate depinde de timpul de utilizare a replicii

Nu se accepta la retur piesele cu ambalaj deteriorate, (rupte, scrise, murdare), fara ambalaj sau incomplete.

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Denuntarea de contract se face numai in scris. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta,intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.

ALTE PRECIZARI:

- Toate produsele cumparate trebuie verificate in ceea ce priveste modelul cumparat, integritatea si aspectele estetice si exterioare in momentul ridicarii de la sediu si/sau primirii prin curier, in cazul unor probleme sau defecte exterioare intocmindu-se un proces-verbal cu, curierul care a adus produsul. Orice reclamatie ulterioara in ceea ce priveste integritatea exterioara, aspectul, culoarea, modelul sau defectiunile care nu pot fi acoperite prin certificatul de garantie si/sau care se datoreaza unor forte exterioare, de orice natura, nu va fi luata in cosiderare.

- Orice reclamatie se primeste in scris si se va raspunde in termenul prevazut de firma producatoare.In cazurile speciale cand nu se poate constata deficienta in cadrul societatii si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare,ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului/importatorului.

- Piesa pentru care se solicita garantia trebuie prezentata in ambalajul original sa fie asamblata si curata sa prezinte doar urme de uzura de functionare si sa fie insotita (dupa caz) de accesoriile incluse in pachetul original.

-  In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei (datorate convingerii dumneavoastra eronate ca ar exista un defect) veti fi obligat la plata contravalorii manoperei de investigare a produsului fixata la valoarea de 15 EUR (la curs BNR fara TVA) per reper reclamat.

- Garantia se pierde in cazul violarii etichetelor de identificare sau deteriorarea sigiliilor produselor precum si in cazul pierderii certificatului de garantie si a facturi

- Garantia se acorda fie prin repararea produsului fie prin inlocuirea sa, inlocuirea este supusa conditiilor de garantie oferite de producator

-  Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi suportata de catre client